Ebrbre Kızlar merhaba 20nci haftadayız iştahım hiç yok nedense bi ara iyi açılmıştı şuansa hiç yok sizlerde de oldu mu ?
Svcncmrnz Ebrbre ben kahvaltıyı sağlam yapıyorm bütün gün yine bsyler atistiriyom ama bazen oluyor gün içinde birsy yiyesim gelmiyor açımda yani bu arada ben hala prilami bırakamadım.
Ebrbre Svcncmrnz benim de aynı şekilde prilam değilde zofer kullanıyorum prilam işe yaramıyor bende maalesef ki
Svcncmrnz Ebrbre valla bnde yaradı ama bırakmaya korkuyorum bir.gun unuttum o gün midem bir tuhafti ya
Damladamla123 Ben de 13. haftadayım iştahsızım kilo akmak istiyorum ama 2 kilo verdim bugüne kadar 😞Siz kilo aldınız mı?