seher_gurgil06 Sabahtan bu yana kabızlık sorunu yaşıyorum kabızımı yapmakta zorluk çekiyorum ve makattan kan gelmesi var (kahverengi pembe karışık) hastaneye gidilmeli mi makattan kan gelmesi sebebiyle. Gebelik Haftam = 28+4
ayshe54 seher_gurgil06 canım 37 haftalıgım ve malesef ki kronik kabızım ve her seferinde kan geliyor. Korkulacak birsey değil. Zorlanmadan olmustyr yani
Sonqulbulut seher_gurgil06 Hamilelikte en cok yaşanan sorunlardan biri.Bence tedirgin olmanıza gerek yok.
Mavistez seher_gurgil06 makat içinde yada dışında çatlak kaynaklı kanama büyük ihtimal doktora gidersen kabız için ilaç verir sadece eğer Makatta ağrı yanma varsa krem falan yazar bol su için kuru kayısı incir meyve tüketin
ipekveatlas zorlayınca makatta fissür oluşabiliyo bu da kanamalara yol açıyo normal olarak. kabız olmamaya çalış bol su tüket bi kaç günü geçtiyse doktoruna danışarak duphalac kullanabilirsin yardımcı olucaktır (eczacıyım)
Merve_bolat seher_gurgil06 muhtemelen kendinizi zorladınız yırtılma olmuş olabilir ama içiniz rahat etmicekse gidin bi doktora
Alshdksb seher_gurgil06 canım kabızlığa kayısı hoşafı çok iyi geliyo günlük 2-3 bardak suyunu tüket faydasını görürsün birkaç günde