sağa da yatabilirsin sola da yatabilirsin istersen sırtüstü de yatabilirsin. sadece sırtüstü yatarken rahim baskı yaptığı icin kan akısı yavaslıyo bu yüzden kötü hissedebilirsin baygınlık geciriyomus gibi. o yüzden nasıl rahat edersen öyle uyu. doktorum bunlara takılma hic bisey olmaz diyo gercekten de olmuyo yani 37+5im istediğim gibi yatıyorum