MinnieMouse ya o kadar detaycı ince düşünceli ki diyorum ya etraftaki insanlar için yengeç Burcu hele ki yengeç kadınları altın bence çevreniz de yengeç kadını varsa çok şanslısınız demektir ama yengeç kendi kendi için çok zararlı. Eğer seni öpsün babasını öpmesine fırsat kalmadan babası evden çıkmak zorunda kalsın o ona dert olur. 20 kişi olsun 20 kişiye eşit bölünecek sevgide ekmekte çikolata da acı da üzüntü de mutlulukta herkes eşit payına düşeni alacak uyuyamaz. Bazen farkında olmadan söylediğim bir cümle için eve gelip fark edip günlerce uyuyamadığımı bilirim. Bi de tek ben değil bir başkasının başka birine yaptığı haksızlığı görürsem de uyuyamam kendimi birden alakasız bir şekilde olayın içinde bulurum. Bi bakarım olay sahibi bile benim kadar mücadele etmemiş hakkı için. Ya daha niceleri neler neler. O nedenle yengeç Burcu çocuk dünyaya getirmeye çok korkuyorum o kadar naif o kadar iyi kalpliler ki hayat