minikkusummm Yarin iftara misafirim var, trilece yapmayi düsünüyorum. Bugün yapip strecleyip buzdolabina koysam yarin güzel olurmu? Bir keresinde bi cafede yemistim sanki beklemis gibiydi tadi. Öyle olsun istemiyorum. 🙈
Deletedmom7373700 minikkusummm bence zaten bu tarz tatlılar bekleyince daha güzel oluyor dinlenince daha lezzetleniyor
bussraozturk minikkusummm 1 gün bekletince daha güzel oluyor tadı zaten öyle yapmanız tabiki daha iyi olacaktır🥰
SiibeLLa misafirim gelmeden1 gün önce tüm ikramlıklarımı yaparım yemek hariç. misafir günü de temzliğimi yaparım geniş geniş rahat ederim hamile olunca 2 günümü veriyorum bana da kolay oluyor . triliçe ıslak kek kremalı pastalar vs böyle pastalar bir gün dolapta dinlenince daha güzel oluyor