Motherandbaby Mom545441 . Ben sevdiğim için doktoruma sormuştum. İyi piştiği sürece yiyebilirsin demişti.
Bebisiannesi Mom545441 vallahi ben yiyorum 28+1 deyim çok şükür hiçte bişey olmadı 🤲 kahvaltımızın vazgeçilmezi Adanalı olmak çok zor özellikle hamilelikte 🤷🏻♀️
Bebebebem Yedim canım çok çekti iyi kızarmış yedim inşallah birşey olmaz annemde bana hamileyken babaannem yedirirmiş köftesini yapıp napayım cankm çekti
Mom545441 Bebebebem ya bize akşam geldi ben toktum kaynanama diyorum bu sakatat mı niye sordun dedi dedim yiyemem ondan niye dedi düşüğe sebep olur dedim biz çok yedik gebeyken hep böyle şeyler yedik deyince az bişey yedim canım istedi diye
Bebisiannesi Mom545441 Sorma gitsin 🥺 bir tek şırdan mumbar falan yemedim ona pek güvenemediğim için tabi yoksa herşeyi yiyorum çocukta alışsın 😂
Deletedmom727271 Ciğer de A vitamini fazla olduğu için çok yenme durumunda bebek için tehlikeli olabiliyor. yerseniz de çok az yemeniz lazım.