Merhaba kızlar, bir sorum var sizlere..
Ben en son 12 martta adet oldum ve bu ay daha olmadım dün kan testi verdim ve beta hcg 2 çıktı. Hamile değilim anladığım kadarıyla. Normalde adetim hep 2 gün öncesinden gelirdi o yüzden 7 günlük bir gecikme var. Sizce stres kaynaklı mı yoksa bu değer yükselebilir mi?