Arkadaşlar herkese merhaba.. Hamileliğimin 3.ayına giriyorum ve ilk defa böyle şeyler yaşıyorum.. 2 gündür baş ağrısı ile uyanıyorum ve ardından sadece sarı su şeklinde istifra ediyorum 😔😔 benim gibi bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba ? Doktorum migren olabileceğini söyledi hayatımda ilk defa böyle şeyler yaşıyorum.. Böyle bir durumda neler yapılabilir tecrübelerinizi yazar mısınız 🌺🌹🙏