Sisi18 merhaba iyi günler. Bizim de ense kalınlığımız 2.6 çıkmıştı doktorumuz normal olduğunu söyledi 3.5 altını. Sonrasında ikili testimiz çok yüksek riskli geldi 1/93 kadar, doktorunuz kesin tehşiS istiyorsak amniyosentez yaptırmayı önerdi. Ben de dokuz ay boyunca acaba ile beklememek için yaptırdım şükür ki temiz geldi sonuçlarımız. Size tavsiyem bir perinotoloğa gidip detaylı bir şekilde inceletmeniz. Sadece ense ve burun yeterli olmuyor. Umarım hayırlı haberler alırsınız,çocuklarımıza sağ Salim kavuşuruz☺️