Kuskoysunlaryoluna Merhabalar 4+5 günlük hamileyim. Yeni öğrendim sayılır. Ancak mide bulantısı, tiksinti ve yerleşme kanaması benzeri bir şey yaşamadım. Sizlerin kaçıncı haftada başladı ?
Ayliz_123 Kuskoysunlaryoluna 5 hafta da başlamış tı baya zor geçti 16 da sadece sabah bulantı oldu hemen bir şey ler yedim uyanınca yoksa kusuyordum yine hemen yemesem yine kusarım zor bir süreç ama geçecek merak etmeyin sabredin
Dicle53 Kuskoysunlaryoluna Daha çok küçük yaşamamaniz çok normal. 7 ve 8. Haftalarda başlıyor bulantılar.bende 8.haftada başladı hala hız kesmeden devam ediyor. Bulantısiz gebelik dilerim :)
Rmysa0308 Kuskoysunlaryoluna 7. Haftada başladı bulantılarım suan prilam kullanıyorum biraz rahatlatti
ikincicivcivim Kuskoysunlaryoluna Haftamın sonuna doğru başladı prilam da kullanıyordum işe yaramadı bende içer içmez onu da kusuyorum o yüzden illa içeyim diye de uzun uzun uğraşmadım içmesem de içsemde kusuyorum şuan 14. Hafta hala geçmedi geçmesini bekliyorum inşallah geçer
Fnd92 5.haftaya kabus bi girişim oldu 10+5teyım 5kılo verdim umarım yaşamazsınız prilam da fayda etmiyor ne yazıkki 🥺
ikincicivcivim Fnd92 Çok geçmiş olsun canım sana da aynı ben dedim yazını görünce geçmiyor ne zaman geçecek bilmiyorum çok kötüyüm ya bende 4 kilo vermişim
Kuskoysunlaryoluna Demek ki normal herkese teşekkür ederim cevaplar için. Peki yerleşme kanaması herkeste olur mu
yigitinannesiiiii Kuskoysunlaryoluna 6. Haftada başlamıştı bulantım Canım 13. Haftadayım iyim çok şükür geçti gibi uzun süre bişey yemeyince hafif bi bulantım oluyor oda açlıktan yerleşme kanaması herkeste olmuyor Canım değişiyor kişiden kişiye göre
zedan1903 Kuskoysunlaryoluna ne guzwl iste ben 38deyim hic yasamadim nerdeyse tamamen kisiye gore degisiyor sadece kendim yemek yapamadim bi sure o kadar
Fnd92 ikincicivcivim Allah yaşayan herkese yardım etsin insanlara şikayet gıbı Naz gıbı gelıyor ama maalesef öyle degıl sağlıkla alalım Buda geçer gider umarım 🤲🏻😊
ikincicivcivim Fnd92 Aynen öyle insanlara abartı gibi geliyor uzaktan ama yan yanayken koşup kustuğumu gören herkes haklısın cidden kusmak çok kötü yada ben bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum falan diyor cidden kusmak mide bulantısı çok bunaltıcı bi şey inşallah en kısa sürede geçer ve rahatlarız sağlıkla sıhhatle huzurla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🥰🥰