Gokcenn21 Merhaba arkadaşlar 8+3 haftalığım yaa lavaboya gittim akıntım böyle toplu küçük şekilde beyaz parça gibi geldi daha önce böyle bişeyler karşılaşan var mı katı şekilde bir akıntı
seriseri10 Gokcenn21 valla canm o bende yumurtlama günü oldu beyaz top gibi bı parca düştü sonra hamile.oldugumu öğrendim zaten
Elmas_1 Gokcenn21 Doğrudur ben doğum yaptım darısı size hayırlısıyla 😍 Ama doktorunuza sorun yine de 🤗
Gokcenn21 seriseri10 adet günüme yakın normalde belki o yüzden de olabilir teşekkürler yumurtlama deyince aklıma geldi