Cansum bende bilmiyordum burada sormuştum bebeğin herşeyine bakıyormuş bi rahatsızlığı var mı yok mu bazı hastalıklarını anne karnında tedavi edebiliyorlarmış devamlı gözetim altında olunuyormuş veya doğar dogmaz bilindiği için hemen tedavisi başlanıyormuş ince ayrıntısına kadar görebiliyorlarmış 19 ve 24 haftalar bakılıyormuş en idealı 22 hafta