Mommy17 Arkadaşlar bugün benim doğum günüm ve ilk defa bebeğimin hareketini hissettim emin olmamakla beraber sanki oğlum bana hediye vermiş gibi bir hissiyat var içimde sizce hissetmiş olabilir miyim sanki çok az bişey yukarı kaydı gibi