Sema42 16+3üz bebişimle yarın doktor randevum var ve cinsiyeti umarım gösterir bende artık öğrenirim 🤣 Çok heyecanlı gerçekten sizde durumlar nasıl haraket hissetme ne zaman başlar kızlar
Oelrlrkmemdmd Sema42 bende çarşamba öğreneceğim çok heyecanlıyımm 11+2 de doktor kızaaa benziyor demişti şimdi 16 haftalık olduk 🥰 inşlh değişmemiştir
Mlkysf Sema42 bende 16+0 da öğrenmiştim şuan 17+4 olduk geçen hafta kipirdanma hissettim bi kaç gündür de günde 1 yada 2 kez hissediyorum ama çok hafif damar atması gibi sonra devamı gelmiyor tabi 😊