Ruhan suan 34 haftalık gebeyim.Tasıyıcı oldugumu doktora söyledim değerlerime baktılar cok yuksekse ilaç kullanırsın dediler ama çok şükür hiç yükselmedi.Bebek doğdugunda ise aşı olacak.Benım halamda hepatit b tasıyıcısı onunda bebek dogdugunda iğnesi oldu çok şükür bişey olmadı.Bebekler doğduklarında genelde bir sarılık oluyorlar emdıkce gecıyor dıye duyuyorum hep.Allahın ıznıyle ile sağlıcakla kucagımıza alırız♥️♥️