Haticecebrail21 Ben gebeliğimin 8-10. Haftaları civarı yaşadım o ağrılı kısmını. Doktorum ılık duş (hatta ev küvetli ise ılık suya otur demişti), lifli gıda, bol su önermişti. Ben de o hafta için ekmek ve katı gıdayı komple kesip, zeytinyağlı sebze, çorba, salata, bol sıvı, kayısı, hoşaf vb şeyler ile düzeltebilmiştim. Benim o haftalarda tüp bebek ilaçlarım devam ediyordu. Tedavinin başından 12. Haftaya kadar ara ara hep kabızdım, doktorum 12. Haftada tüm ilaçlarımı kesince düzeldim ve şuan 31. Haftadayım 12’den 31’e kadar bir daha yaşamadım. Geçmiyorsa doktorunuzla paylaşın mutlaka.