40+0 da nişanım gelmşti.doktora gittik 2 cm ydi açılma eve gönderdi merdiven sıcak su yürüyüş herşeyi o gün durmadan yaptm. . tüm gün ve gece sancım oldu.bir gün sonra sancım sıklaşınca hastaneye gittim 40+1 de doğurdum . sancı sıklığınızı kontrol edin