narlinco Selam kızlar Doğumdan sonra devletten alınacak ödemeler nelerdir? Çalışan anne maaş ödeneği hariç.
cahillesohbetikestim narlinco ben sadece doğum parası alabiliyormuşum sanırım 300 tl olan o da hala yatacak 2.5 ayı geçti 🤣 birde eşin sigortalıysa emzirme yardımı alabiliyormuş sanırım
_Hayalim- narlinco ben 300 tl aldım Bide rapor param yatmış daha alamadim. Başka alinan yardımlar varmi bilmiyorum.