Kızlar merhaba🌸 sonuçlarım bu şekilde. Doktorum kan sulandırı başlarız dedi. Ama tedirginim. 2 düşüğüm oldu biri 6. Haftada diğeri 4. Haftada. Doktorum sanki fazla rahat diye düşünüyorum. Kayıpları olan bazı arkadaşlar gebelik denemesi yaparken corasprin kullanmaya başlamış. Sizce ben de kullanmalı mıyım ? Doktorlarımıza soruyoruz elbet ama tecrübenin de önemli olduğunu düşünüyorum🙏 Fikirlerinizi esirgemeyin lütfen🙏🌸