DuYGuCk Ben ilk dozu dün yaptırdım 20 haftalık olduğunda 1 ay sonra ya 2. Doz doğumdan sonra 3. Doz olacak dediler ilk gebelikt3 böyle oluyomus
MineKarahasanolu Bende 22.haftamda yaptırdım yani bu hafta bir toz yeterli dediler önceden iki doz yapılmıştı bununla üç doz oldu toplamda beş doz yapılıyor bildiğim kadarı ile