Doktor 16. Haftamda kesin erkek dedi öncesinde kız tahmininde bulunmustu hatta aceleci davranıp birkaç kıyafet de almıştık ama 16 da kesin deyince erkekmiş dedik netleştik kafamızda. Şimdi 5. Ayımdayim kontrole diye gittim baktı zaten cinsiyeti biliyoruz erkekmiş dedim ben doktor bakalım bir daha dedi baktı araya iki tane kordon girmiş dedi. Ben de nasıl iki tane dedim yani göbek kordonu bir tane olur ya neticede neyse 2 ayrı doktor erkek demişti valla esasen kız da olsa çok seviniriz bir kızımız var zaten arkadaş geliyor ona diye hiç mühim değil yani kadına da söyledik kızsa da söyleyin biz ona da seviriniz hayal kırıklığı gibi düşünmeyiz dedim. Bacak arasından iki tane kordon geçiyor bak biri burada biri kıvrılmış burada erkek olsa pipi cikintisi da görünürdü ama burada sadece kordon görünüyor dedi. Benim tüm belirtilerim kıza işaret ediyordu zaten heyecanlandım acaba mi diye nasıl anlarız dedim haftaya kontrol muayenesi için gel yine buradayım dedi. Erkek bebekte bu kadar kordon girmez mi araya sizce yani kız mıdır acaba heyecan yapayım mı yoksa daha önceki 2 doktor erkek dedi erkektir diye mi düşüneyim şaştım kaldım valla 😄