KrcBnnz93 Hanımlar 4 aylık hamileyim. Yemek yedikten sonra kalp atışım aşırı artıyor kalbim ağzımda gibi hissediyorum uzanınca geçiyor belli bi saat sonra ama her an dinletemiyorsun . Başına gelen var mı sebebi ne olabilir 😓
Merve1504 KrcBnnz93 canım bende genelde kahvaltı sonrası oluyor yatıyorum kalbim koltuğa vuruyor sanki