Merhaba kızlar
Ben 5 ay önce 8 haftalık bebeğimi kalbi durduğu için aldırmak zorunda kaldım suan 2. Hamileliğim 9. Haftadayım daha bebek hareketleri yok normal olarak 😊
Çevremdeki bir kaç insan senin 2. Gebeliğin erken hissedersin diyor ama ben 1. Yi daha 8 haftalıkken karnım bile belli değilken kaybettim bana mantıksız geldi ama kafama takıldı Bi yandan her anne gibi hareketleri hemen hissetmek istiyorum haliyle
sizce erken hissedermiyim 🤭