Kızlar ben 27 haftalık hamileyim ve ben son iki aydır çok kotu geciriyorum hamileliğimi kalça ağrılarından otursam kalkamiyo kalksam oturamiyorum belimin ağrısı ondan beter çok fazla uykuya düştüm halsizlik hat safada geçen ay doktoruma dedim bana feramat yazdı kan hapı şikayetlerini normal karşıladı hamilesin diyerek geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım şükür temiz çıktı sadece benim kan degerlerim düşük çıktı şikayetlerimi tekrar dile getirdim vitamin istedim yazmadı daha önceden verdiği FERAMAT KAN HAPİNİ günde iki adet iciceksin duzelirsin dedi iyide iki aydır kullanıyorum zaten devlet hastanesi fazla biseyde soramiyorum. Bu hali doğuma kadar kullan doğumdan sonrada kullan diyo sadece demir var içinde bişey yok başka bı hastaneye gitcem bu hafta onerebileceginiz vitamin ve kan hapı varmı kafanı kaldıramıyorum hep yatmak uyumak istiyorum bı makina bosaltsam yoruluyorum ben böyle değildim ya 😔