Senaras0604 Denizx65 Dayanamayacak derecedeyse dişçiye gözükmekte fayda var belki yapılacak bişey vardır problem diş etlerinizdeyse
Denizx65 Svcncmrnz Diş etlerimde sızlama oluyor çok kötü hamilelikten dolayi diyorlar ama dayanikicak gibi de degil
Svcncmrnz Denizx65 valla bende inleyerek agladigimi biliyorum doktorlar müdahale edemiyor malesef hamileyiz diye ama karanfill yağı dene derim o hafifletiyor ve bol bol gargara.
enesayazmoom Denizx65 benim de iki gündür öyle damak çekilmesi var di ama bende yani dış etlerim çok sağlam değil o sebeple, zor geçiyor 4+2 günlük daha şimdiden mide ağrısı dış ağrısı çekiyorum ilk bebeğim de yaşamamış tim