Feyzashn_1 canım alakasız ama babam kalca kırıgı amelıyatı olmuştu. Oksapar ıgne kullandık. Ameliyat sonrasında serum takıldıgı ıcın bızımde aklımıza gelmedi ust koldan vurduk ıgneyı önceden serum takılan delikten kan geldi ve kolu kan toplamıştı. Doktora götürdük hemen doktorumuz olsapar kan sulandırıcı oldugu ıcın kanın fazla sulanmasından dolayı serum deliğinden acıklık bulup kanar demişti.daha sonrasında dıger koldan vuruldugumuzda oyle bır sorun ıle karsılasmamıştık Göbek deliğinde olaki bı sorunun olabılır canım.( herhangı bır catlak sıvılce vs)