Sdt3456 Kızlar sabahtan berı karnımda acı ve batma hıssı yaşıyorum bu normal mi. 14 haftalık hamileyim ara sıra bu olurdu ama bugun sabahtan berıdır var. Bu durumu yaşayan varmı aranızda
Bereeeeen3 Sdt3456 bende de oluyordu canım ara ara hareket ettikce acıyordu sonra gaz sancısı gibiydi ama cok şükür kendiliginden gecti korkma sende gecer
ada58 Sdt3456 bende ilk haftalardan beri oluyordu magnezyum iyi geliyor doktoruna danışabilirsin, bazı geceler uyuyamadım ağrı ve batmadan magnezyum geçirdi şimdi daha az hissediyorum
Sdt3456 ada58 canım hangı ılacı kullandın kacıncı haftadasın. Ne bılım bebe etkisi olur dıye korkuyorum