37+4 üm bazen çok enerjik oluyorum bazen hiç kalkmadan sürekli yatıyorum. Hareketler fazlasıyla ksıtlandı tabiki. Bugün çok enerjik hissediyorum kendimi mesela geçen hafta sürekli yatmıştım çok farklı şeyler ya😂😂
Bebişin hareketleri nasıl sizin benim iki gündür az hareket ediyo gibi hissediyorum anlamadım yeri daraldı ondan mı acaba