Kbozkurt 39+6 haftalık gebeyim, ama hala doğuma dair hiçbir belirti yok.😐 Benimle aynı durumda olup, Korka korka inadına normal doğum için bekleyen var mı ??
Esma5825 Kbozkurt 40+3 olduk ama bana mısın demiyor küçük hanım en son açılma vardı biraz ama sancı hiç Yok gelmezse pazartesi suni Alacağım 🙈
Ozlem16092018 38+4üm dün gece yaklaşık bir saat lik bir sancım oldu geçti sabah kalktığımda çamaşırımda minik bir kahverengi leke gördüm nişan mı bilmiyorum ama sancılar bitti beklemeye devam🤗
Kbozkurt Ayy iyi bari ya varmış benim gibiler . Bende diyorum bende mi bi sorun var . Bide ilk gebelik olunca agri sizi ne hic bir fikrim de yok, gelenin gidenin nişan mi ne olduğunu da anlamiyorum 🤔🙄😁
DenizUsta 40+0 olduk hala gelmiyor her akşam dua edıyorum hadi kızım bastır gel hadi artık allahım sancılarımı getır ne olur diye 😂 Eşim bu haftasonu 3 gün izinli doğurdun doğurdun dogurmadın bir sonraki haftasonu diyor 😂