Gonul-123 Dün 40+1’de doğum yaptım, bende de dediğiniz gibi çamaşırımı ıslatacak kadar akıntılar geliyordu. Çoğu su gibi. Dün de yine hafif pembe akıntı gibi kanamam oldu, doktoru direkt aradım. Sezaryen olacağım için gelmemi söyledi. Kontrol etti, 3 cm açılma olmuş. Biraz regl sancısı gibi sancım vardı. Daha fazla beklemeden direkt aldılar.