Yldzalra Kızlar siz bebek doğmadan önce bebeğe özel detarjanlami yikadinix yoksa normal kendi kıyafetlerinin kullandığınızimi kullandınız ayrı deterjan almaya gerek varmi bu kendi kullandığımız alerji falan yaparmı
hunilimom Yldzalra 3 yaşında hala ayrı deterjanı var hala ayrı yikarim kıyafetlerini sadece bir kez karışmış atleti bir şey olmaz dedim alerji yaptı ki zaten cildi çok kuru ve alerjiye açık o yüzden ben tercih etmiyorum
mervesglm Yldzalra ilk kendi deterjanımızla yıkadım giydirmeden bebek deterjanı ile. 2 kere yıkadım yani.