FatmaNur_27 benim bu ikinci dogumum olucak neyle karsilasacağımı biliyorum o yüzden gene normal istiyorum. Benim için sezeryan tam bir bilinmezlik ve Almanya’da sezeryan çok nadir yapıldığı için eli hafif doktor daha duymadım burda herkes sezeryanda sonra zor toparlaniyor. Ama tabi bebek ne isterse o olur ☺️ zaten Türkiye’de doktorlar önceden bu konuşmayı yapıyor hatta çatı muayenesi falanda yapıyorlar normal doğuma uygun musunuz değil misiniz diye umarım hemencecik dogurursunuz ve hiç korktugunuz gibi olmaz 🥰