Dk16 hayathayal kısmetse sadece bebek odası kaldı :) kıyafetler tamamdır 22+4 olduk hareketlenmeler de artarak devam ediyor Biraz halsizlik var ama benimki sanırım tembellik :) Bir de 7 kilo aldım ya ve çok tatlıya düştüm Kızımız olacak inşallah ❤️
iremby hayathayal bende de halsizlik uyku hali mevcut. Beşiğini aldik(park besik). Hastane cikisi 10'lu aldik. 1 altli ustlu takim 1 tulum. 2 citcitli zibin. 1 elbise(yazlık). 1 muslin örtü. Yorgan yaptırdık yün. Mevlüt kıyafeti aldik. Disari icin kalin kundak. Hastane hediyeligi. Serbetligi. Kuvez ortusu ile cibinlik icin malzemeler aldik yapcaz. Simdilik boyle. Bebek arabasi almayi dusunmuyorum nisan mayis gibi yaza dogru alcam kışın pek kullanilmaz cunku.
deletedmom6295 ocak 9 tahmini doğum tarihimiz. kraft calipso elit park beşik chicco lite way travel sistem bebek arabası aldım. bir zıbın bir takım da organik hastane çıkışı. yavaş yavaş hazırlıyoruz bakalım oğlumuzun eşyalarını😀
hayathayal deletedmom6295 masallah. Bebek arabasindan memnun kaldiniz mi? Hatta bende o urunu incelemistim. Instagramfa hesapcianne profilinde paylastim. Ama kararsizim bebek arabasi konusunda. Casual quantum da düşünüyorum
deletedmom6295 hayathayal beklentilerimi karşılayacak gibi görünüyor bagaja sığacak ilk birkaç ay ana kucağı gibi kullanabileceğim ve hafif bir araba
pamuk_anne Ocak 20de doğum gözüküyor. Çok şükür her şey yolunda şu an gündemimizde şeker testi ve tetanoz aşısı var onun dışında mutluyuz :) bebek arabası anne yani beşik ve e bebekte ki tekstil indirimi dolayısıyla aziz bebe den bi tane 10lu bi tane 5li hastane çıkışı aldık minik kızıma :) bundan sonra alışverişler iyice başlar ağırlasmaktan korkuyorum çünkü.
hayathayal pamuk_anne aynen bende simdiden halsiz ve agirlasmis hissediyorum Aldiklarimi hesapcianne ismiyle instagramda paylasiyorum belki fikir olur. Uyguna bulmaya calisiyoru.
Irmakelizim06 pamuk_anne benimde 21i 40 hafta oluyo insallah hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişlerimizi. Bebek arabası ve beşiği ne zaman almayı düşünüyosunuz?
Bebegmibkliyrm Benkmki ocak 17 . Bi tulum bi zibin aldim bide cok begendim gittim oyuncak kuzu aldim🐣 annem kislik orguleri yapmaya basladi. Kaynanam gecen hafta her torunuma yaptim bunada yapcam ddi gitmis bebek yorgani icin kumas almis yorgani yapmaya baslio. Odasi suan bombos ama tavanina gergi tavan yapilcak, duvalari duvar kagidi olcak, odasina montessri yatak yapilcak ve dolabi yapilcak hazir almicam. O yuzden oda yapilmaya baslasaydi esyalarini yavastan almaya baslardik aldiklarimi odasina koyardim o yuzden erken gelio bana ama cok hevesliyim her gordugumu almak istyrm
pamuk_anne Irmakelizim06 ne kadar yakın günlerimiz :) inşallah sağlıkla kucağımıza alırız. Biz zam gelecek diye korkup beşik ve bebek arabasını önceden alanlardanız. Hatta geçtiğimiz hafta sonu yenidogan bebek bezi falan bile aldık. Aceleciyiz biraz 🙈
Irmakelizim06 pamuk_anne bende düşünüyorumda bu seferde çevredekiler korkutuyo çocuğa bişey olursa falan diye :)
pamuk_anne Irmakelizim06 valla o çevredekileri doğrayıp salataya koymak lazım :) ben çok endişeli bir hamilelik geçiriyorum çok çok panik halindeyim hep bebeğe bişey olacak korkusu içerisindeyim bir de kalkıp bana 28.haftaya kadar bişey alma ya falan diyen olduğunda beynim yanıyordu. Sonra dedim bu tabuyu yıkmam lazım. Aldık gitti eşyaları. İçim rahatladı ya insanlar resmen totem yapıyor hatta uğursuzluk getirir alırsan bişey olur diyen bile var. Hepsinin köküne kibrit suyu 😎
FUNDACE bende henüz büyük eşyalarını değilde kıyafetlerinin bi kısmını aldım hangisinden başlayacağımı şaşırdım o yüzden bakalım ne yapcam bu arada 22 haftalığız bizde:)
Irmakelizim06 FUNDACE aynı zamanlar doğcaklar bizimde kuyafetlerimizin büyük kısmı alındı beşiği puseti arabası hastane çıkışı kaldı :) evde büyüycekler yaz gelene kadar :))
FUNDACE Irmakelizim06 aynen canım yaz gelene kadar kapı yüzü yok bize ama en tatlı zamanlarında gezicez :)