Madmasel 20 dk bir emzirme yok öncelikle. Zaten o sürede süt daha dolmaz. 2 saatte bir ortalama emzirmek gerekiyor ilk etapta sarılık olmasın diye. 20-30 dk emzirip bırakacaksınız.
Bebekler uykuyu sever genel olarak Zaten büyümek için uykuya ihtiyaçları var. Önemli olan o 2 saati aşmamak. Emzirip gaz çıkarıp kirliyse altını alıp uyutacaksiniz. Ki kendi uyuyor zaten.
Benim 10 aylık kızım var hiç bir gece uykusuz kalmadım. Hep düzenli oldu. İlk etapta uyandırmak zor oluyordu. Gün geçtikçe kendisi 2 saatte bir uyanmaya başladı. O süre büyüdükçe değişiyor.
Elbette yapacaksınız kimseye kulak asmayın. Hastane çıkısi doktorunuz zaten bunları cevaplayacaktir