H-nurr Benim akıntım geliyor beyaz sarımsı gibi çok fazla geliyor önceden bu kadar gelmezdi normalmi sizce 13 üncü haftamdayım sizinde akıntınız varmı yada olmuşmuydu
Ayliz_123 H-nurr benim de oluyor sürekli monorol kullandım ishal yaptı bir hafta ishal çektim fitil VS veriyorlar herhalde onuda kullanamam böyle devam şimdilik