Rinko_cakil Arkadaşlar Konya şehir Hastanesi’nde kan, idrar tahlilini öğleden sonra versem sonuçlar ne zaman çıkar bilgisi olan var mı
Rinko_cakil Nskyhn ilk kez tahlil vericem evimiz baya uzak o yüzden git gel yapmak istemiyorum çünkü sonuçlara doktor da bakıcak ya o yüzden
Nskyhn Rinko_cakil evet çıkar ama yine de hastaneyi arayıp sorun ama hasta gibi yapmanız lazım olabilir çünkü bazen gereksiz yere geldin diye adamı tersliyorlar yaaa. Biz hep acile gidip kan idrar veriyoruz oturup bekliyoruz doktor baksın öyle gidelim diye sonra çıkıp gidiyoruz
Rinko_cakil Nskyhn ben geçen hafta gittiğimde istediler ama tok olduğum için pazartesi gel tahlil ver dediler