Kızlar Yarın 21 haftalık olacağım hala sağlık ocağından aramadılar ne takip için nede aşı için. Sizi ne zaman aradılar? Daha önce bilgi için aradığımda terslendim o yüzden aramaya çekiniyorum ama yinede arasam mı? Bide tetanoz alışını tek doz almak istiyorum sanırım şimdi yaptırmama gerek kalmıyor o yüzden.