simgebuse Kızlar 8haftaligim kanamam var öyle çok değil ama yinede tedirginim 2farkli doktora gittim. Yerleşme kanaması olabilir dedi. Ultrasonda sorun gormediler. 1hafta oldu devam ediyor. Progestan kullaniyorm fitil şeklinde. Benim gibi olan varmı
Ayse254 simgebuse benim 7. Haftadan 12. Haftaya kadar ara ara kanamam oldu çok değildi benim de kese arkasında kanama alanı vardı progestan kullandım ben de şimdi 41. Haftada doğum bekliyoruz 😅