Kızlar dün doğurdum. 🥹 15 nisan da kontrolüm vardı saat 3 gibi nst girdiğimde birşeyim yoktu oradan çıktıktan sonra bana bir sancı gelmeye başladı. Doktorum muayene ederken sancımı farketti alttan muayene etti bir cm açıklık var eve gönderiyorum bu doğum sancısı artarsa gel dedi. Hatta eşim gelmezse kontrole ne zaman geliyoruz diye sorduğunda güldü 😅 haftaya kalmaz bebiş dedi 😅😅 biz eve geçtik hastane ile arası bir saat 😒 akşam 10 oldu tabi benim sancılar arttı hastaneye geçtik ebeler muayene etti 2 cm açıklık yatış veriyorum sabaha kadar beklicez. Sancılar dayanılmayacak bir ağrı değil. (Her ay adet sancısı çeker ve iğne olmadan duramazdım) . Sabaha doğru benim sancım falan kalmadı ebeler kontrol etti 2,5 olmuş dedi suni verecez dediler beni aldı bir korku😰 hemşireler her serum taktıklarında bu sunimi ne takıyorsunuz diye sormaya başladım 🫣(suni verip vermediklerini bilmiyorum çünkü aynı kendi sancım devam etti) neyse sabah oldu doktorum geldi 4 cm olmuş dedi ama o sıradaki muayeneler beni zorlamaya başladı rahmin çokgeride kAlıyor dediler. Sancı değil muayeneler canımı yakmaya başladı artık dayanamadım ağladım sezeryana alın diye doktorum izin vermedi yapabilirsin, doğurursun az bir dikişin olur falan diye beni ikna etti epidurale ikna oldum.epiduralden sonra ki muayeneler daha iyi geçti bebeğin suyunu patlattılar (sanırım bunu epiduralsiz asla yaptıramazdım) saat oldu 11 gibi ebem geldi 9 cm açılmış seni alacam ama bir iki dikişin olabilir dikişin az olsun diye burada yumuşatıyorum rahmini dedi. Beni doğuma aldılar ıkınıyorum ama yok olmuyor doktorum kafası görünüyor hadi demeye başladı hemşirenin biri karnıma bastırmaya başladı ( burası gerçekten can acıtıyor ama o anlık ) 5 dk içinde kızım dünyaya geldi 🌸🌸 eşimi çağırdılar kordonunu ona kestirdiler 😅 tabi biz ikimizde salya sümük ağlamaya başladık🥰 bebiş çıkarken daha ağrın bitiyor kuş gibi oluyorsunuz. 3 dikişim var sadece o biraz yanıyor ağrıyor ama oda normal bir kaç güne iyileşiriz inşallah 😇 biraz uzun oldu ama ben doğum hikayelerini okumayı çok severdim 🫣 başımdan geçenleri anlattım. Hayırlısıyla evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🥰🥰 varsa sorunuz cevap verebilirim 🌸