Gizemcik Selamlar grup uyeleri😊 dun spinal sezeryan ile 35+1 haftalik oglusuma kavustum. Sivi azligindan biraz erken geldi ama masallah cok cok saglikli😍 gecen haftalar boyunca paylastiginiz her bilgi deneyiminiz icin sonsuz tesekkurler. Guzel dogum hikayelerinizi okumak dilegimdir. Bu arada spinal sezeryani benim gibi hastalik derecesinde dogumdan korkan tum gebelere onerimdir.inanin cok kolay gecti😊 herkese sevgiler kocaman opucukler, hoscakalin😍😍
Tugrasmom Gizemcik Gözünüz aydın maşallah aynı haftadayız bende 35+1im şuan 😍bende geçen hafta sancılandım ama durduruldu serumlarla.. doğarsa küvöze girer demişti doktor. Sizin yavrunuz girdimi ve kaç kg doğdu?
Beratalpinannesii Gizemcik hayırlı olsun doğum özelde mi yaptınız bende spinal sezeryan istiyorum da devlette istediğini yapmıyorlar galiba özelde yapıyorlar orda da kuvöz yok sanırım bebisiniz kuvöz e girdi mi kaç kg 🤗
nohutlar Gizemcik hayırlı olsun maşallah 💪🏻 Ciğer geliştirici vurulmuşmuydu peki size?kuvöze girmemiş .biraz erken Doğum durumum var da.
Gizemcik Tugrasmom evet kuvezde 3 kilo dogdu ciktiginda bir emzirdim.sonra nefes sorunu oldu 4 gun falan kalip cikacak durumu gayet iyi😊
Sema166 Tugrasmom Küvez meselesi bebeğe bağlı canım bence 40 haftada doğup girende var bende 22 gün önce 35 haftalık doğum yaptım bebeğim küceze girmedi ertesi gün evimize geldik ☺️ Hayırlısıyla al kucağına inşallah
denizz89 @Gizemcik maşallah canm gözün aydın..Allah analı babalı büyütsün.kaç kg dogdu ve boyu nekadar yavrunun canm ???.benm de kısmetse ekimde ama korkudan mahvoluyorum ya peki o sondayı uyustuktan sonra taktılar değilmi?korkuyorum valla ben yaa
Gizemcik denizz89 hic korkmayin ben o korkulari bosuna yasamisim.. evet sondayi igneyi hocbirini hissetmiyorsunuz, gulerek ciktim hatta iceridenn3 kilo 50 cm oglumuz
Deniz2961 Beratalpinannesii cnm smdı cogu ozel de kuvez yeni dogan yogun bakım var Bı arastır ıstersen