6+3 te lekelenme yuzunden gittigimiz de duyduk elhamdülillah. Gittigimizde benimde daha hic bir belirtim baslamamisti. Cook az göğüs dolgunluğu vardi. Belirtilerle kafani karıştırma ve strese sokma kendini. Kimi gebeler tum belirtileri yasarken kiminde hic biri olmuyor. Bunlar tamamen senin hormon dengen ve salinimiyla alakali. Kalbini serin tut. Ayrica 8 haftaya kadar da kalp atisi alinamayabiliyor. Bunun icinde endise etme mutlaka 8 i tamamlamayi bekle