CansuDRY Sis12 Özay ismini ben de çok istedim oğluma. Soyadımız da Öz. Ama eşimin yakın arkadaşının adıydı, koymadık o yüzden. Kız için de Özden veya Özgün olabilir.
Sis12 Sinoooom evet erkek ismi ikizlerim için biri erkek digeri kız erkek olana eşim illaki Özay ismini istiyor bende kız ismi olarak pek birşey begenemedim
Sis12 CansuDRY bizimde eşimle baş harflerimiz oyuzden oda illaki Özay olsun diyo benim içime sinmedi pek ama onuda kırmak istemiyorum Özay-İlay olarak düşündüm ama kararda veremiyorum
Sis12 CansuDRY bende olursa ilay olsun dedim ama kesin karar veremiyorum farkli isim mi olsaydı acaba diye düşünüyorum ama eşimi ikna etmek zor 🫤
gizem_c Bende oğluma özaycan ismini koyucam özay kayinpederimin adı can da eşimin adı. Hem dedesinin hem de babasının ismini taşıyacak