Melek63 Merhaba hanımlar bebeğin kalp atış hızıyla cinsiyet belirlenebilir gibi bir söylem var. 140 üstü kız 140 altı erkek deniliyor. Sizce doğru mu? Cinsiyeti belli olmuş anneler cevaplarsa çok sevinirim 🙏