Melodi30 Merhaba soğuk algınlığım vardı normalde 3 günde geçer ama bir hafta oldu tek taraflı başım ağrıyor gözüm ağrıyor midem bulantısı var sürekli gebeliğin 6. Ayına girdim nırmal mi
Cerenturgay Melodi30 muhtemelen sinüzit ağrısı gibi ama Allah korusun ne olur ne olmaz hem bir tansiyonunuzu ölçturun hemde eğer imkan varsa doktorunuzla iletişime geçin
Seda_16 Cok kalın giyin kendini kolla doğumada az kalmış sancında cok olur başına şapka tak hatta bak hemen toparlıcak ve bu havalar çok kötü mümkünse dışarı çıkma sogukta kalma