Anime bn ilaç kullanıyorum. Doktorum gebelikte kullanmamın yasak olduğunu soyledi. test yaptım pozitif çıktı emin olmak için kan vermek istiyorum dedim mecbur kaldılar hatta cihaz kapaliymis açtılar. Bakmama gibi durum söz konusu değil. Eğer bakmazlarsa şikayet hattını arayıp şikayetinizi bildirin. Onların görevi o.