Kızlar bayramda doğumuma tam 2 ay kalmış oluyor bu iki aylık süreci eşimin anne ve babasıyla birlikte geçiricem çünkü şuan onların yazlık kaldıkları evdeyiz doğum sonrasındada 4 ay kadar aynı evde olmaya devam edeceğiz şimdi gelelim asıl konuya fazla bağırarak konuşuyorlar sürekli tartışma içindeler doğum öncesi bana sonrası hem bana hem bebeğime etki edicek bu durum eşimin annesi istiyorki çoğunluk o otursun evin gelini hizmetçi edasıyla iş yapsın az otur hemen oturmayın şu bu denir eltimi arayıp diyorum yapmıyor şöyle dedim yapmak istemedi diyor halbuki şu halimle elimden ne gelirse o fazlasını yapamam ki kısacası doğum öncesi ve sonrası beni yoğun bir stres bekliyor bu 2 ayda nelere dikkat etmeliyim erken doğum denen şey bianda gerçekleşir anlamadan