MerveEbru 19+6 haftamdayım ve göbüşüm kaşınıyor kızlar nemlendirici kullanıyorum bio oil falan ama yinede bi anda kaşıntı başladı. Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler 🙏🏻 ❤️
Cnn_K MerveEbru benmde aynı bende bio oil müstela badem yağı birsürü şey kullanıyorum ama hiç faydası yok sabahlara kadar kaçınmaktan uyuyamıyorum
Nur22Elif Çatlamaya başlıyor olabilirsiniz. Kremleri ve yağları sakın aksatmayın. Günde 1 defa uyguluyorsanız 2ye çıkarın.
Inan_busra40 MerveEbru Sakın kaşıma😐 çok yoğun olduğu zaman bir pamuğa organik zeytinyağı dök onunla nemlendir biraz rahatlatır🥳
Kgksdkgk65 MerveEbru Bende de o haftalarda öyle olmuştu, geriliyor karın, bir de biooil de bana kaşıntı yapmıştı. Kullanmaya devam ettim geçti. Kaşıma ama belki çatlar, bol bol yağla 😇
Gaer25 MerveEbru canım bio oil bende kaşıntı ve döküntü yaptı bi kaç gündür kullanmıyorum iyiyim sende de alerji yapmış olabilir mi