Hilalerim aysesakaryaa bende daha 6 haftalık hamileyim dün gece karnıma bir acı girdi ağrı gibide değil böyle sağa dönerken acıyor sanki bişey batıyor sizede öyle mi?
Hsrt3 aysesakaryaa doğum sancısı olabilir belden kalçaya geliyorsa şıklığını kontrol et bende 38+2 de doğum yapmıştım
sedanur_bpr0 aysesakaryaa 37+5 haftalığız ve 2 haftadır bende de var adet sancısı gibi. Nst de sancı çıkıyor. Sizinde öyle olabilir. Benim ara ara oluyor. Sizin uzun sürmüş isterseniz bi nst çektirin.
Sevde26 aysesakaryaa canım bende 38 haftalık hamileyim benimde ağrılarım oluyor ama gelip geçiyor seninki uzun mu sürüyor
Hsrt3 Hilalerim sen doktora görün cnm onunki 38 haftalık seninki yerini aldığı içindir ama fazla olursa acile yada doktoruna git bence
aysesakaryaa Hilalerim sizinki yeni olduğu icin endişe etmeyin onları çok yaşadım ben büyük büyüdükçe sancı yapıyor
N_75 Hsrt3 benim de 38+1de 1cm açıklık var dedi şimdi 38+4 olduk belimden bacaklarıma doğru gidiyor kasıklarda da adet sancısı gibi bir ağrı var böyle bişeyden mi bahsediyorsunuz
Hsrt3 aysesakaryaa benimde sabah ara ara az oluyordu öğleden sonra sıkılaşmaya başladı akşam doguma alındım kendini uştmüşde olabilirsin
Hilalerim Hsrt3 bi çok kişi yerini aldığı içindir diyor. Ama öyle sıklıkla olan bi batma değil mesela uataktan kalkarken soldan sağa dönerken bişey batıyor gibi. Bide dün gece rüyamda korkuttular kendimi sıktıysam ondan olabilir mi diyede düşündüm kanamam falanda yok şükür
sedanur_bpr0 Hilalerim Canım ilk haftalarda olması normalmiş. Tam olarak dediğin gibiydi benimde. Elimi karnıma koyunca bile ağrı hissediyordum. Hareket edince vs yine öyle. Korkacak bir şey değil. 🌹
Hsrt3 Hilalerim git bir hocaya korku için birşey yap yada uyumadan önce ayetul Kürsi oku inşallah benim ilk gebeliğimde öyleydi korkuyordum rüyamda dua okuyup öyle uyuyordum bide sağa sola döndüğünde batma olacak normal içinde bebek var yavaşça dön yavaşça kal inşallah birşey olmaz
Hsrt3 N_75 evet böyle bir ağrı sıklığını kontrol et 3dkka da bir gelirse eşyalarını hazırla hayırlısıyla bebek geliyor
BurcinTurkcan Bende 38+5 im üç gündür devamlı adet oluyormusum hissi var sadece geceleri sancı giriyordu iki gündür gündüzleri de ara ara giriyor.. bir de kabizdan ishale döner gibi oldum ayıptır söylemesi 🤭 ama bakalım beklemedeyiz 🤗
Sevde26 BurcinTurkcan ishal doğum belirtisi mi acaba bende ishal değilim ama her yediğimi çıkarıyorum hemen 10 dakika sonra ishalden farkım yok hiç
BurcinTurkcan aysesakaryaa şimdi bile adet sancısı var ama başka bir ağrı olmadığı için endişelenmiyorum inşallah gelirler vakitlice 🌸
Hilalerim sedanur_bpr0 gerçekten benimde öyle elimi karnıma böyle az bastırsam bile hissediyorum. İçimi rahatlattın teşekkür ederim 🙏🏼❤️