6.haftada benimde kahvre şeklinde lekeleme başlayıp sonrasinda kırmızıya döndü bizde kan uyuşmazlığı var muhtemelen ondan. Igne vuruldum ilac falan kullandım düşük riski vardi. Su an 12. Haftadayim hayla arada kirmizi olmasada yoğun kahve akinti devam ediyor. Tabi ki size düşük riskiniz var diyemem yerleşme de olabilir.