Sema58 Herkese merhaba, Hamileligimin basindan beri hic kilo alamadim 21 haftalik hamileyim ve bugun tartildim birazcik kilo vermisim normal mi sizce hamileyken kilo almamak ve vermek ???
Elif2307 Sema58 canim kilo vermen az kilo alman çocuk için tehlikeli bi durum değil aşırı bi kilo verdiğini sanmam zaten ama aşırı kilo almak daha tehlikeli ve yorucu senin için mesela ben 20kilo aldım malesef doktorcum kızıyor ama iştahım çok açık 😏
Hatunnn Sema58 kilo almamak degil ama sizin haftalarinizda kilo vermenin altinda baska bi sorun yatabilcegini okumustum bi doktorunuza. Danisin gerekli kontrol neyse bakicaktir zaten
Sema58 Elif2307 evett canim benim sicaklardan istahim yok zorluyorum yiyorum ama asiri yiyemiyorum birde hayatimdan asit tatli hamur isini cikarttim belki onunda etkisi vardir diye dusunuyorum onceden cok sagliksiz beslenen biriydim
Sema58 Elif2307 valla onceden bende oyleydim ama simdi yuzumde hemen sivilceler yaglanmalar hissediyorum beni rahatsiz edior bu durum
Esmakall Bende 30 +5 günlük hamileyim son iki aydır doktorum fazla kilo aldığımı ve diyetisyen e yolladı beni, ve şuana kadar toplam 12 kg aldım sizce de fazla mi?
Sema58 Esmakall bence fazla degil cevremdeki nerrdeyse tum insalar 15-18 arasi kilo aliyor 30 haftada 12 kilo almissiniz son 2 aydada 5 kilo alsaniz ideal degil mi ama onceki kilonuz fazla ise 8 ile 10 kilo ile tamamlamak gerekiyormus bildigim kadariyla
Sehererkull Bende kilolu hamile kaldim ilk basta 2 kilo aldim sonra istahim kesildi 2 verdim yani senin kilon onemli degil bebis normalse sknti yoktur ben suan 29 haftamdayim 4 kilo aldim doktorum cok iyi oldugunu soyledi kilolu oldugum icin ortalama 7 kilo ile bitirmem gerektigini soyledi ☺️
Sema58 Sehererkull bende oyle kilolu hamile kaldim bende 21 haftaligim hic kilo almadim 29 a kadar bende 2 kilo almaya caliscam daha istahim acilmadi cok garip ama ben hamile olmadan once kilo vermeye calisiyordum cok yiyordum simdi tam tersi